kör på en sånhär också jag!

Dag 01 - Två bilder på mig
Dag 02 - 3 saker du inte vet om mig
Dag 03 - Mitt favoritland
Dag 04 - Favoritsaker
Dag 05 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 06 - 3 år gammal bild på mig
Dag 07 - Det här hatar jag
Dag 08 - Mina favoritskor
Dag 09 - Bild på mig när jag gör en grimas
Dag 10 - Mitt bästa sminktips
Dag 11 - Min favoritbutik
Dag 12 - Så här är jag i skolan
Dag 13 - Ett ord jag ofta säger
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Det här gör jag aldrig om
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om i natt
Dag 22 - Så här kommer jag vara som gammal
Dag 23 - Vad ska mina barn heta
Dag 24 - Mitt favoritresemål
Dag 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om
Dag 26 - Barndomsminne
Dag 27 - Min musiksmak
Dag 28 - Min första pojkvän
Dag 29 - Bästa tv-serien
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0