första delen av frågestunden, fortsätt fråga!

1. om du fick välja mellan alla djur som finns, vad skulle du vilja ha för husdjur då? EN APA! en såndär liten :D


2. funderat lite på vilken linje du ska gå nästa år? estet musik eller bild, kanske bygg, eller ekonomi eller samhäll :)

 

3. favoritlåt för tillfället? oj... har ingen favoritlåt.. :o less på all musik En ny jävel!\m/

 

Gillar du någon nu? vet inte riktigt :)

 

Är du oskuld? neii 

 

Äldsta killen du varit med? nästan 2 år äldre än mig

 

Är du bisexuell? nei :)

 

Röker du? nope :)

 

Dricker du? dricker festis hela tiden ju!

 

Tycker du om sex? vem gör inte? ;)

 

När hade du samlag senast? nåra timmar sen ;)))))))

 

Skulle du kunna tänka dig ha samlag med vem som helst? nej!

 

Kör du moppe? haha aa, men har ingen moppe och inget kort, ska ta till våren :)

 

I vilket program redigirar du dina bilder? Och vilken kamera anväder du? :) jag redigerar alla mina bilder i ettgratis program som heter PhotoScape och jag har en Canon EOS1100D :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

gö videoinlägg? :D<3

2012-10-15 @ 16:10:07
URL: http://fridathonfors.bloggplatsen.se
Postat av: J

"Kör du moppe? haha aa, men har ingen moppe och inget kort, ska ta till våren :)" HAHAAA söt <3

1. senaste pinsamheten du va med om?
2. du måste vara en av dom vackraste varelserna jag sett... får jag chans på dig? :$ ja [ ] kanske [ ] nej [ ]
3.Favorit choklad?

TRÅKIGA FRÅGOR JAVET

2012-10-16 @ 20:19:18
URL: http://jessieolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0