svar!

gö videoinlägg? :D<3 nej jag pratar ju så mycket hela tiden så det skulle bli en grymt lång video frida...<3

 


1. senaste pinsamheten du va med om? jag gör pinsamma saker hela tiden... men jag råkade välta en skylt inne på max igår så alla kollade.. :)

 


2. du måste vara en av dom vackraste varelserna jag sett... får jag chans på dig? :$ ja [X] kanske [ ] nej [ ] 

KLART ÄLSKLINGSJESSICA:*

 

har du bajsat i en påse nån gång? ja, jag gjorde det nyss!

 

vad har du för färg på din tandborste? grön :D

 

favoritfilm? The Lorax! och starwars filmerna :D

 

favoritcitat? jag har inget speciellt

 

puss snyggis! puss snyggeveee!!

 

såg dig i stan en dag, du var fett lång, hur lång är du? :O haha.... typ 1.75

 

hur sminkar du dig? mascara, ögonbrynspenna å eyeliner ba :)

 

vad använder du för hårprodukter?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0