vill bara berätta att jag är stolt över mig själv.

Jag har gått igenom så otroligt mycket den senaste tiden, dom senaste åren.. så jag förstår inte hur jag kan stå på benen nu. Den här sommaren har varit hemsk på många sätt.
först blev jag dumpad, det knäckte mig totalt, jag dog innombords. 
sen verkade 2 killar tro att jag är en jävla hora, det knäckte mig totalt också och fick mitt självförtroende och självkänsla att sjunka ner till botten,..
såklart fuckade jag upp vänskapen med min bästavän också, det är nog det hemskaste som hänt..
men även fast allt det här har hänt på bara nån månad så står jag där jag står idag och mår hyffsat bra. Jag har klättrat upp igen. och en dag ska jag komma upp på toppen, det är jag säker på!
 
Jag har dom bästa vännerna, jag älskar er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0