Död, begrav mig gärna

Har varit och traskat i skogen idag :D det var så härligt att se utsikten över alla träd och stenar!

Så skulle jag ha sagt om jag hade bra kondition och var vältränad, men tyvärr är jag ju inte det... Så nu säger jag såhär istället:

Idag har jag överlevt en hemsk dag i en hemsk skog.. Skuleskogen typ?
Var ju tvungen att gå ungefär 46,78 mil.
Kravla sig upp för uppförsbackar fyllda med stenar och rötter, och det var ca 48 grader varmt.
Nu är jag helt stendöd och har bränt mig i ansiktet, inte alls så lyckat tycker jag... :)
Men jag badade faktiskt! I nån äcklig sjö uppe på mördarberget :)
Vattnet var ungefär -37 grader, men jag är hardcore, så jag fixar allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0