vilse i sin egen stad, fuckyeah

I förrgår kidnappade emelie mig runt 21:30, sen sov jag där.
och igår åt vi fetaste frukosten! Glass och chips, så jävla nice!
Senare for vi till stallet, där åt vi kebabrulle till lunch, eheheh.
Efter vi kommit hem och duschat och gjort oss iordning åkte vi in till stan, där tappade jag bort mitt kort... jävla skit kreditkort som bara försvinner...
Iallafall så åt vi på max, sen for vi iväg bort mot billsta för att hämta emil, vi åkte vilse... vi hamnade iallafall i Haffsta, och där stog vi ett tag, jag ställde lyxshaken vi hade tagit med till emil på tanklocket på moppen, efter ett tag blåste den ner... så det flög lyxshake över hela emelies moppe, då blev hon inte glad på meeii.. :):):):):):)

Iaf så var vi hemma hos mig och kollade på film sen, kultkult :)




vi hade lyxshaken i en påse, så jag höll i den då jag åkte, jag är fett bra :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0