svar,

VEM ÄR BÄST I VÄRLDEN?!: inte du iaf :*

 

är du å jeppe på g eller?: fråga han? :)

 

Hur går det med Jesper? ;) : ;)

 

är du oskuld? nej

 

Hur många har du legat med? tänker jag inte säga :) 

 

Är du bisexuell? haha neej

 

 

- vad vill du ha precis nununu? choklad :(
- något nyårslöfte? naae, typ satsa på skolan :)
- vilken linje har du sökt? har inte sökt än, men ska välja estet media, fordon eller estet musik :)
- något du längtar till? fjälls! :D

 

 


- favorit sysselsättning? sjunga eller fota tror jag. :)

 


killar/skoter? :haha jessica, dryg fråga.... :(

sommar/vinter?

vindruvor/vattenmelon?

jessica/grönsaksdipp eller kanske jessica+grönsaksdipp? En jessica i dipp...?

fota/bli fotad?

 


vilka har du varit på G med? det är privat :)

 

vilket skola, linje nästa termin? Förmodligen park, estet media/fordon

 

varför gråter du för allt o inget? :o haha det gör jag inte, vem är det som frågar? palla va anonym. :) du kan ju få ta och gå i mina skor en mil och få skit av samma idioter som jag så ser vi vad du säger efter det :*

 

är du 97a eller 96a? :o  haha jag är 97a :)

 

Vilken skola går du på? ängetskolan i gullängeeettt

 

vem är din närmsta bästavän? lovisa :*

 

 

vilka är du mest med? frida, nora, lovisa, bea osv :D

 

vad har du för färg på din tandborste? :D haha, grön ;)

 

Va anv. du för smink? :) sminkar mig inte så ofta, men om jag gör det så använder jag bara mascara :) eller ibland ögonbrynspenna och eyeliner :)

 

vem är din bästa killkompis? :))  det kan jag inte säga, 

 

Kan du länka din spotify lista? :p : allt och En ny jävel!\m/ :)

orkar inte svara på fler nu 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0